Віртуальний та реальний світи: чи є межа?


📍Чи знали ви, що 54% актуальної інформації підлітки дізнаються з соціальних мереж і з більшою довірою поставляться до повідомлення популярного блогера, ніж науковця чи журналіста? Це дані дослідження, яке провели SurveyMonkey і Common Sense Media у серпні 2019 року. Чому так відбувається, пропонуємо з’ясувати під час роботи над однією з вправ уроку. 

📍Ваші діти постійно гортають стрічку в соціальних мережах, переконуючи, що це цікаво та безкоштовно? Отже, маємо нагоду пояснити їм, що за деякі речі ми платимо не грошима, а своїми приватними даними.  

📍Крім того, пропонуємо поговорити з дітьми про сучасні технології такі, як Deepfake та Reface і спробувати їх використати самостійно. Проте важливо не просто «погратися» з технологіями, а й проаналізувати, які можливості вони дають та які ризики приховують. 

👉Матеріали заняття розраховані на використання під час проведення заняття для дітей від 14 років. 

👉Заняття містить структурований конспект із зазначенням всіх етапів роботи, які можуть бути використані разом або автономно один від одного.  

👉Наприкінці конспекту міститься словник термінів та перелік використаних джерел з покликаннями на них (за потреби вчитель може заглибитися в тему або порекомендувати щось своїм учням).  

👉Додається презентація з усією потрібною для проведення візуалізацією. 

Матеріали доступні за посиланням - https://bit.ly/3nkYjhb

Заняття розроблено експертами міжнародної організації IREX в межах проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», який виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольств США та Великої Британії, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією української преси.

Джерело


Популярні публікації