Майже анекдоти, або кумедні казуси у бібліотеці


Кумедні випадки бувають всюди. Але там, куди приходить багато людей, їх набагато більше. Дитяча бібліотека - не виняток. 

Про що думають читачі

Дівчинка, 2 клас:

- Я ось все думаю: як ви тут книги на ніч залишаєте ... Чи збираєте в мішки ...

Довіряй але перевіряй!

Хлопчик під час запису в бібліотеку, коли запитують адресу і телефон:

- А вам навіщо, пограбувати хочете?

Може, онук?

По абонементу сміливо розгулює 7-річний син бібліотекарки.

Зацікавлений хлопчик-читач:

- А це хто?

Бібліотекарка (гордо):

- Це мій син.

Хлопчик, уважно оглянувши з ніг до голови немолоду матір:

- Може, [пауза] онук?

Дружна сімейка

Бібліотекар з підозрою обнюхує сильно пахне тютюном книгу:

- У вас хтось курить вдома? Батько?

- Ага! - з ентузіазмом відповідає дівчинка. - І тато, і мама, і бабуся, і дядько!

Кому що подобається

Хлопчик (6 клас):

- Павуки є у вас?

бібліотекар:

- Тобі для доповіді?

читач:

- Ні, помилуватися!

Помилочка вийшла!

Батько:

- Дайте мені 2 книги "Вінні Пух і всі-всі-всі".

Бібліотекар (авторитетно):

- Це одна книга, а не дві - "Вінні Пух" і "Все-все-все".

Батько:

- Так, я знаю, просто у мене їх двоє в одному класі - двійнята! Кожному - по книзі!

Важке життя книголюба

Третьокласниця (гордо):

- А я люблю читати!

... Приносить записувати маленьку книжку - одні картинки.

бібліотекар:

- Кажеш, читати любиш? Ось цю книгу будеш читати? !!

Дівчинка (злякано):

- Ні, я буду тільки картинки дивитися ...

Довіряй але перевіряй!

Дівчинка, 4 клас (дуже підозріло).

- А ця книжка, "Тереодори з Васюківки" - вона у вас звідки - з магазину чи хтось подарував?

бібліотекар:

- З магазину. А чому тебе це цікавить?

дівчинка:

- Так просто у мене така ж книга була, а потім пропала ...

Хлопчики, дівчатка ...

Перший клас дивиться презентацію "Знайомтеся, дракони".

- Рожевий дракон, - читає бібліотекар підпис до слайду

- Дівчинка, схоже, - лунає з першого ряду.

Чи не все продається ...

- "Блін"! - в пориві захоплення вигукує  четвертокласник!

- Як же я люблю бібліотеку, все безкоштовно!

Головне - правильна мотивація

бібліотекар:

- Будеш що-небудь брати?

Хлопчик, 5-й клас:

- Ні, я зараз до іншого прагну. Мені обіцяли дати грамоту в шкільній бібліотеці.

бібліотекар:

- За хороше читання?

хлопчик:

Ну так. А потім вже на цю перейду!

Не чекай похвали!

- Коли я думаю про вашу бібліотеку ..., - починає сором'язлива третьокласниця.

Бібліотекарка нагострила вуха: ось зараз їй "віддадуть" належне!

- ... я кожен раз згадую, як Ви переплутали мої і моєї подружки  книжки.

70 років по тому

У кафедри стоїть дівчинка, входить дуже старенька бабуся і з порога починає каятися:

- Я так винна, я так прострочила книгу ...

З'ясовується, що здає вона за правнука, та й прострочена книга всього на один день.

Коли бабуся йде, дівчинка говорить:

- Ну, треба ж, а я спочатку подумала, що вона в дитинстві взяла книгу, а тепер згадала і принесла!

Читачі радять

Замучений бібліотекар, який ніяк не може пообідати, обслужив читача, вголос сам собі каже:

- Ну все, хоч чаю поп'ю!

- Нічого собі, - коментує жвава восьмикласниця, - так ви на роботі ще й їсте ?!

- А що ж мені, голодувати?

- Книжки читати!





Популярні публікації