Вірш дня_Пам'яті... 32-33

- Мамо, місяць такий, як хліба окрайчик. Я хочу ї...

- Дивися, мій хлопчику, - ось пострибав зайчик, бачив чи ні?

- Мамо, як називалась та страва, що ти готувала її?

- Бачиш, яка он там зірка яскрава у далині?

- Мамо, а наша вечеря? Ми забули сісти за стіл. 

- На обід же була чарівна картоплинка, від неї не хочеться ї...

- Мамо, а наша земля справді кругла? Як спілий ранет? Я б розділив його навпіл зараз і пригостив тебе.

- Ох, як смакує, дякую, синку - нагодував.

- Ні, я б віддав тобі ціле, мамо!

І заридав.

- Мамо, але ж земля - то не ябко, чому тоді завжди - навпіл: хтось має, що їсти, а хтось -  голодний.

- Так є, й поготів.

- Мамо, животик гуркоче, я хочу ї...

- То вітер надворі бавитись хоче. Й дерева малі.

- Як стану великим - зварю такий борщик - на ціле село!  

- Спи,мій маленький. Я допоможу. Я буду по...

Maryana Lelyk

Популярні публікації