Міжнародний день дитячого телефону довіри
У багатьох може виникнути питання: "Навіщо існує таке свято?" Все просто, головною його метою є поширення інформації про функціонування даної служби. Це дуже важлива місія, так як, на жаль, далеко не всі діти і дорослі знають про існування такої допомоги. Отже, які головні цілі переслідує дитячий телефон довіри?
Надання повністю безкоштовною і обов'язково анонімної консультативної допомоги щодо вирішення тих чи інших питань.
Надання своєчасної допомоги дітям, які перебувають у важкій ситуації.
Раннє виявлення неблагополучних сімей, в яких виховуються діти.
Профілактика стресових і суїцидальних настроїв хлопців, зміцнення сімейних відносин.
Профілактичні заходи з приводу жорстокого поводження, а також дитячого та сімейного неблагополуччя.
Консультація батьків з питань виховання.
В Україні існує «гаряча» лінія з коротким номером, який використовується в 26 європейських країнах для консультування дітей телефоном. Ця лінія функціонує на базі ГО «Ла Страда-Україна» за європейським номером 116111. Слід відмітити, що 116111 - це гармонізований європейський номер, що запроваджений у 26 країнах світу для послуг з особливим суспільним значенням, а саме - виключно для консультування дітей телефоном. Разом с тим функціонує і номер дитячої гарячої лінії - 0800500225 - для тих, хто захоче звернутися за відповідною консультацією зі стаціонарного телефона.