Критичне сприйняття інформації : досвід канадських шкіл
У канадських школах навчання критичного сприйняття інформації включено до навчальних програм поряд з іншими дидактичними принципами.
Так, на одному з уроків біології вчитель розповідає дітям про деревних восьминогів, які під покровом ночі вилазять з моря, забираються на дерева і в'ють там гнізда.
Світ багатий і різноманітний, робить висновок учитель. На доказ своїх слів він демонструє сайт, присвячений звичкам деревних восьминогів.
Здивовані діти розглядають фотографії і читають коментарі науковців. Нікому не спадає на думку заперечити вчителеві.
А на наступному уроці вчитель викриває власний обман: заняття присвячене детальному аналізу фейку, способам перевіряти інформацію і не піддаватися на емоційну реакцію.