Діти війни

 

- Мені десять. Я жила в Маріуполі.

- Мені шість. Я жив у Чернігові.

- Мені три. Я жила у Гостомелі.

- Мені чотирнадцять. І я жив у Києві.

- Я вцілів і тепер живу в Любліні.

- А я дивом опинилась у Львові.

- Мене прихистили в Берліні.

- А я досі сплю в тернопільській школі.

- Моя могила у дворах Ірпеня,

- А я так і лишивсь під Макаровим.

- А я тихе сумське янголя,

- А я без руки. Мені поталАнило.

- Я ніколи не побачу тата і маму.

- А я загубилася в потязі.

- Моєї школи позавчора не стало.

- А я сплю в зимовому одязі...

- А я народилась в метро!

- А мене з вогню виніс воїн!..

- А мені прилетіло в вікно,

Але мама накрила собою...

***

Вони говорять хором

До світу, до зброї, до неба,

Вони похлинулися горем

І дивляться, ворог, на тебе.

Автор: Світлана Фіялка


Популярні публікації