ПЕРЕМОЖЦІ КОНКУРСУ "НАПИШІТЬ ПРО МЕНЕ КНИЖКУ"


Ось вони – переможці конкурсу "Напишіть про мене книжку!"- 2017! Члени журі розглянули уже всі рукописи, які надійшли цього року, тож вітаємо переможців🎉:
НОМІНАЦІЯ «ДОБРІ ПРИГОДИ»
1. Катерина Щербак «Пригоди Білолапика у селі»
2. Леонід Закалюжний «Острів Циклопа»
3. Сергій Товстенко «Пташка Пін на прізвисько Гвін»
НОМІНАЦІЯ «КНИЖКА ПРО МЕНЕ»
1. Анастасія Лавренішина «Дрімучий ліс»
2. Сергій Куцан «Зюзя»
3. Вікторія Ярош «Пірнач»
Запам’ятовуйте ці імена, адже невдовзі ви зачитуватиметеся їхніми книжками📚

Гадаємо, вам цікаво дізнатися враження переможців:
🏆 Катерина Щербак: «Дуже рада, що виграла конкурс! Я з дитинства мріяла стати письменницею. І ось тепер моя мрія здійснилась! «Пригоди Білолапика в селі» я почала писати в вересні минулого року. Ця повість про котів. Чому саме котяча тема? – спитаєте ви. Бо я дуже люблю тварин! Особливо котів. У нас в домі завжди жили кішки, тому я добре вивчила їхні манери. До того ж я завжди ставилася до тварин як до кмітливих і розумних істот, які можуть тебе втішити або допомогти у скрутну хвилину. Я дуже вдячна видавництву «Фонтан казок». Завдяки конкурсу «Напишіть про мене книжку» я зрозуміла, як краще писати і яких помилок слід уникати. Дуже-дуже дякую!»
🏆 Анастасія Лавренішина: Дрімучий ліс» - солодкий біль десяти років. Я почала писати його ще в універі. Химерний Сірий Вовк, наївна маленька Відьма, загублені душі в нетрях дрімучого лісу. Я не хотіла прощатися з текстом, думала, де б іще присмачити.
Коли я відправляла «Дрімучий ліс», я розуміла, що Уляна не сучасний підліток, що вона поза межами світів. Однак я вдячна суддям за те, що вони зійшлися на думці, що ця казка таки для підлітків, тим паче в мене на умі ще друга частина, де я маю розповісти, хто ж то такий - Сірий Вовк».
🏆 Леонід Закалюжний «Острів Циклопа»: «Книга про Циклопа народилася з казок перед сном для донечки та синочка: переказів давньогрецьких міфів й “Одіссеї”, оповідок про Сім чудес світу і подорожі Синдбада, історій із життя мурах і бджіл... Усього й не злічити. Переконаний, що писати дитячі книги, зрештою, мабуть, будь-які книги, неможливо без любові до тих, для кого пишеш. Якби мене попросили дати жанрове визначення власного твору, я б сказав, що це добра казка для сімейного читання, тому мене так зворушило та потішило, що члени журі це помітили. Зізнаюся, хвилювався, адже “Острів Циклопа” – мій дебют».
🏆 Сергій Товстенко «Пташка Пін на прізвисько Гвін»: «Повість «Пташка Пін» виявилася дебютною у всіх сенсах. Це перший твір, що його внутрішній рецензент і самокритика не «завалили» й дозволили випустити назовні. Це перший твір, який дав читати своїм дітям (а їх у мене двоє), хоча на ходу придумані казки дітям на ніч – то ж святе. Це перший твір, який показав друзям (і отримав схвалення). І, врешті, «Пташка Пін» – це перший твір, з яким завдяки «Фонтану казок» я як автор з’явлюся на світ Божий».
🏆Сергій Куцан «Зюзя»: Звісно, радісно, що шановне журі високо оцінило цю роботу. І попри те, що улещувати потенційних переможців – це в них робота така, щасливий від думки, що й справді комусь мій текст бодай підняв настрій. «Зюзя» з тих творів, які воліють не так написатися, як поморочити авторові голову. Він задумувався як літературне камеді, свого роду невеличкий літературний сітком, жанр, якого, на мою думку, нам катастрофічно бракує».
🏆 Вікторія Ярош «Пірнач»: «Минулого року у мене з’явилась ідея написати твір спеціально для конкурсу «Напишіть про мене книжку» – пригодницьку повість з духовними та патріотичними роздумами, подану крізь призму історичних подій, з несподіванками, які можуть підстерігати дітей на природі і ненав’язливими порадами, як з них правильно врятуватися… Якось в один день народилася і легенда про урочище Козака, і сам пірнач діда Гаврила… У цій перемозі я бачу приклад поєднання милості зі справедливістю. Дякую всім членам журі за милостиві та справедливі оцінки і за ту перспективу, яку ви побачили у моєму творі! І щиро дякую всій команді «Фонтану казок» за неймовірно позитивну та добру енергетику! Ви чудові!».

Популярні публікації